انچه دختران تمایل دارند پسرها بدانند

آنچه دختران تمایل دارند پسر ها بدانند!

این می تونه  احساس خیلی از شماها باشه : خسته شدید. احساس می کنید که هر کاری که لازمه رو برای به دست آوردن زنی بااصالت با ویژگی های ممتاز انجام می دید اما خانم ها به شما جواب نمی دن. تصور شما اینه که خانم ها معمولاً دنبال مردی کامل هستند که در واقعیت وجود خارجی نداره.
اما اگه از دوست دخترتون سؤال کنید، مطمئناً پاسخ دیگه ای دریافت میکنید. درسته که اونا زیبایی ظاهری، جذابیت و رمانتیک بودن رودر مرد ایده آلشون دوست دارن، اما آن قدرها هم که شما فکر می کنید درگیر این مسائل نیستن . اگه می خواهید بدونید واقعاً به چی فکر می کنند، به مطالب زیر توجه کنید.

 

کمی احترام بذارید. وقتی نوبت به احترام گذاشتن به خانم ها می رسه، مردهای ایرانی فرقی با بقیه مردهای جهان ندارن. خانم ها وقتی بشنوند که طرفشون در مورد زنان دیگه غیرمحترمانه صحبت می کنه، خیلی سریع عقب می کشند. مردان زیادی هستن که به خاطر اینکه علاقه ای به همسرشون نداشتند، به خودشون اجازه میدن که وقتی زن زیبایی می بینن آن ها را جذاب قلمداد کنند یا زنانی که جذابیت کم تری دارند رو به عناوین ناخوشایند بخونند. حتی اگه این نحوه صحبت کردن به صورت شوخی هم بیان بشه ، باز اگر خانم ها ببینن که طرفشون زنان رو نوعی شی قلمداد می کنه، آزرده خاطر میشن .

مردها به صورت های دیگه هم می تونند احترامشون رو به خانم ها نشان بدن . وقتی در رو برای خانم ها باز می کنن، به آن ها صندلی تعارف می کنن، یا اونو  تا اتومبیلش همراهی می کنن، در نظر خانم ها بسیار مؤدبانه می یان . اکثر مردها وقتی با یک خانم قرار ملاقات می ذارند، چنین رفتارهایی از خود نشون می دهند، اما با دوستان دختر معمولیشون چنین برخوردی ندارند.

با همه مهربان باشید. ممکنه تعجب کنید اگه بفهمید که خانم ها شما رو حتی در عادی ترین برخوردهاتون با دیگران هم ارزیابی می کنند. آن ها نه تنها به رفتار شما با خودشون، بلکه به نحوه برخورد شما با دیگران هم توجه می کنن. مهربانی، بخشندگی و خدمت رسانی، از دیدگاه آن ها خصوصیاتی قابل تحسین است.

 

 

 خیلی از مردها از اینکه می بینن خانم ها به دنبال مردان باایمان و معنوی هستند تعجب می کنن.  اما من از زبان خانم های زیادی شنیده ام که این ویژگی براشون از اهمیت بسیار بالایی برخورداره . خانم ها معتقدند که افراد باایمان، در ازدواج هم کم تر مرتکب گناه می شن و بیش تر می توان به اونا اعتماد کرد.

 

خانواده تون رو دوست داشته باشید. خانم ها همچنین به نحوه برخورد آقایون با مادر، خواهر و حتی مادربزرگشون هم دقت می کنن. آن ها از اینکه می بینن مردی با زنان خانواده خودش  رفتار خوبی داشته و به اونا علاقه داره ، احساس امنیت بیش تری می کنند و تا حدودی مطمئن می شن  که با اونا  هم رفتاری پایین تر نخواهند داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
moh3en پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ق.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد